Miért van szükségem általános iskolai korrepetitorra?

M

Fel kell készítenie gyermekét az iskolára? Gondolhatsz egy túrázóra, aki hosszútávú kempingtúrára indul, hogy megtalálja a választ. Túrázási ismeretek nélkül is eljuthatsz a célodhoz, de mennyi bajtól menthetsz meg, ha tudod, hogyan kell gyorsan sátrat verni vagy tüzet rakni? Az iskola is egy utazás, gyakran kihívásokkal teli útvonalakkal, és megfelelő ismeretekkel sokkal könnyebb teljesíteni őket.

Kiben bízhatok, hogy jól csinálom?

Az óvodáskorú gyermekek úttörőjévé válni az írástudás, az olvasás és a matematika világában komoly és felelősségteljes vállalkozás. Egy ilyen elkötelezettséget vállaló felnőttnek nem szabad megfeledkeznie a közmondásos “ne árts” elvről. Mi tűnik olyan nehéznek az általános iskolai tantervben? Egy anya vagy nagymama megtaníthatná az iskolai tantárgyak alapjait. Ez a nézet mélyen téves, és váratlan nehézségekhez vezethet az első osztályosok tanulmányozása során. Végül is, átképezni – mindig nehezebb, mint tanítani.

A babával tartott órák, amelyek mindent egy játékon keresztül érzékelnek, különleges megközelítést igényelnek. A túlzott szigor vagy a túlképzés elkerülhetetlenül ellenszenvet vált ki a tanulás folyamatával szemben. Ugyanúgy kell gondolkodni és ugyanazon a nyelven kell beszélni. Legyen érzékeny az érzelmi állapotára, elemezze azt, és korrigálja a viselkedését. Ehhez nem elég a szülői szeretet és az intuíció. Olyan profi pedagógusra van szüksége, aki tökéletesen ismeri a gyermek életkorát és pszichológiai sajátosságait.

Hogyan tanít egy oktató?

Az általános iskolai nevelőtanár szerepe rendkívül fontos. A nevelőtanár az óvodától az iskoláig kíséri a kicsiket. A távolság e terek között óriási, és nem mindig fájdalommentes. A személyi nevelő egyesíti magában a gyermekfelügyelőt, aki érdekes játékokat talál ki, és az iskolai tanárt, aki megköveteli a feladatok elvégzését. Így az óvodás fokozatosan hozzászokik az új szabályokhoz, és fejlődik a fegyelem és a szorgalom.

A felkészülés legnehezebb része a nyugtalan gyermek figyelmének fenntartása. Egy tapasztalt tanár számára ez nem lehet túl nehéz. Sok érdekes segédeszközzel, didaktikus játékokkal és videókkal érkezik. A lecke teljes és érdekes lesz. Lesz hely ujjgyakorlatoknak, testgyakorlatoknak, meglepetéseknek és meglepetéseknek.

A korrepetitorral tartott órák gyorsan meghozzák az első sikereket. Ez természetes. A tanítási módszerek a diákhoz igazodnak. A szakember nyomon követi, hogy a gyermek mire reagál, mi az, amivel küzd. Soha nem léphet át a következő tantárgyra anélkül, hogy megbizonyosodna arról, hogy az előzőt jól elsajátította. A következetesség, a következetesség és az egyéni megközelítés a korrepetálás fő előnyei, amelyek meghatározzák a magas tanulási eredményeket.

A helyes tanulás

A szülők gyakran nevezik iskolaérettségnek azt a képességet, hogy a gyerek fejből tudja mondani Puskin meséit vagy el tud számolni ezerig. Nincs okunk kételkedni az ilyen gyerekek intellektuális képességeiben, de a pszichológusok mindenekelőtt a gondolkodást vizsgálják. És abban a képességben rejlik, hogy eligazodjunk a társadalomban, hogy újramondjuk az olvasottakat, hogy logikai problémákat oldjunk meg.

A nevelőtanár a gyermek mindenoldalú fejlődésén dolgozik. Nemcsak olvasni tanít, hanem elmerül a hangok dallamában, megtanítja, hogyan hallja és ejtse ki őket. Ennek eredményeképpen kialakul a fonémahallás és a szó tudatos észlelése.

A szakképzett segítség hasznos a kéz helyes pozicionálásához az írás során. Így a füzetet gyorsan díszítheted szép betűsorokkal, és a kézírásod a család büszkesége lesz.

Megjegyzés hozzáadása

B69JuAG091

Get in touch

Quickly communicate covalent niche markets for maintainable sources. Collaboratively harness resource sucking experiences whereas cost effective meta-services.