5 jele annak, hogy gyermekének korrepetitorra van szüksége

5

Mikor van itt az ideje külső segítséget kérni? Tartsa szem előtt ezeket a tényezőket, amelyek meghatározzák, hogy gyermekének szüksége van-e korrepetitorra az iskolában. Amikor a gyerekek nagy tanulmányi terhelést kapnak az iskolában és otthon, az egyéni korrepetálás rendkívül hasznos kiegészítője lehet a tanulmányaiknak.

A korrepetitorok egyéni figyelme csodákra képes még az átlagos diákokkal is. Míg egyes gyerekek jól boldogulnak az iskolai tanár és a szülők otthoni segítségével, másoknak extra segítségre lehet szükségük. Az alábbiakban példákat mutatunk be ilyen helyzetekre. A rossz jegyek megelőzése érdekében a korrepetitor keresése biztosíthatja a jövőbeli tanulmányi sikereket, és gyermeke ennek eredményeképpen jobban fogja élvezni a tanulást.

Fontos azt is megjegyezni, hogy a gyermekek iskolai tanulása során felmerülő problémák többségének helyes megközelítése az, ha a gyermek jól felkészül az iskolára.

  1. Alacsony fokozatok. Tájékoztassa oktatóját a problémáiról. A tanár rámutathat azokra a fogalmakra, amelyekkel gyermekének nehézségei vannak. A tanító azt is észreveszi, ha gyermeke figyelme megváltozik, ami azt jelezheti, hogy nem sajátított el egy témát, vagy nem tud koncentrálni. Miután azonosította a problémás területet vagy területeket, lépéseket lehet tenni a jegyek javítása érdekében.
  2. Nem birkózik meg az idővel. Ha gyermeke halogatja a projekteket és a házi feladatokat, előfordulhat, hogy nem tud megbirkózni a megnövekedett munkaterheléssel. Bár időnként előfordulnak késedelmek, a folyamatos halogatás komolyabb probléma jele lehet, különösen akkor, ha figyelmen kívül hagyja az ismételt emlékeztetőket. Ha azt veszi észre, hogy gyermekének nehézségei vannak egy adott tantárgyból, vagy nem tudja kezelni az időt; gyanítja, hogy tanulási zavarai lehetnek – vannak szakemberek, akik tudnak segíteni, és a szülőknek aktívan keresniük kell ezt a segítséget. A korrepetitor alkalmazása segíthet gyermekének a tanulási szokások javításában, a motiváció fejlesztésében és a közelgő feladatok és tesztek teljesítésében. Központjainkban a matematika, ukrán, angol és számos más tantárgyak oktatói segíthetnek gyermekének felzárkózni és fejleszteni tudását.
  3. A tanulmányi feladatok félreértése. Előfordul, hogy egy gyermek azért marad le, mert egyszerűen nem érti a házi feladatát. Néha nehéz megkülönböztetni, hogy azért van-e zavarban, mert nem érti a házi feladatot, vagy egyszerűen csak ki akarja kerülni a feladatot. Ha azonban gyermeke folyamatosan szorong egy-egy teszt miatt, és védekezni kezd, amikor Ön segíteni próbál, egy korrepetitor segíthet neki, hogy minden tantárgyat a jelenlegi szintjén értsen meg, és így biztosítsa a jegyek javulását. A gyerekek gyakran küzdenek azzal, hogy nem értik a természettudományos feladatokat, és fizika és kémia korrepetitoraink biztosan segítenek ebben.
  4. Önbizalomhiány. Természetes, hogy az ember bizonytalan, amikor egy új tantárgyat tanul, de az nem építő jellegű, ha a gyermeknek azt mondják, hogy nem elég okos ahhoz, hogy jól teljesítsen az iskolában. Ha egy tanuló bizonytalannak érzi magát, és nem tud lépést tartani az iskolai tananyaggal, akkor a korrepetálás segíthet neki önbizalmat szerezni.
  5. Csökkentett szülői figyelem. Ha a szülők túlságosan elfoglaltak a munkahelyi kötelezettségeikkel, előfordulhat, hogy nem tudják fenntartani a házi feladathoz nyújtott segítségnek azt a szintjét, amelyet korábban a gyermeküknek nyújtottak. Továbbá, mivel gyermeke munkaterhelése idősebb kora előrehaladtával növekszik, további iskolai órákra lehet szükség. Az is előfordulhat, hogy az iskolában tárgyalt témák vagy a tanítás módja nem ismerős a szülők számára. Mindenesetre nem biztos, hogy mindig tudnak segíteni a gyermekük házi feladatában. Ha tudod, hogy nem lesz időd vagy energiád egy nehéz projektben segíteni, vagy csak a házi feladatot hosszú időn keresztül megcsinálni, akkor jó ötlet egy korrepetitor Budapesten a Logos Korrepetáló Központban.

Megjegyzés hozzáadása

B69JuAG091

Get in touch

Quickly communicate covalent niche markets for maintainable sources. Collaboratively harness resource sucking experiences whereas cost effective meta-services.